//
je leest nu...
NierDonorExperiment, Persoonlijk

Nier Donor Experiment statistieken


Toen ik in een opwelling mijn “Nier Donor Experiment” was begonnen, stond ik er niet bij stil dat je niet direct kunt zien hoeveel mensen mijn originele tweet hebben ge-ReTweet. Na wat zoek werk naar sites die mij hierbij konden helpen, kwam ik op de volgende site : http://tweetreach.com/De site had wat mij betreft wat informatiever/gebruiksvriendelijker qua gebruik mogen zijn, maar na een aantal keer proberen leek ik toch wat nuttige informatie te zien te krijgen.

Door te zoeken op de #donorexperiment hashtag, kreeg ik een redelijk goed beeld van wat het potentiële  bereik is van mijn tweet.Voor de geïnteresseerden zijn de statistieken hier te vinden deze link : #donorexperiment stats.

Naast het bereik van mijn ReTweets, is het aantal bezoekers van de originele blog post, ook een indicatie van hoeveel mensen ik bereik. Ik moet nog uitzoeken of ik deze statistieken op een of andere manier op de homepage van deze blog kan krijgen.

Over S Dot One

I'm like Che Guavara with bling on... I'm complex.

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

