//
je leest nu...
NierDonorExperiment

Doe eens ff snel donor worden!


Deze maand sta ik met 5 andere lotgenoten in de Linda. Ik ben hiervoor een tijd geleden geïnterviewd en er zijn foto’s gemaakt voor de reportage.

Toen ik gisteren het resultaat zag, was het best wel ff schrikken. Je wordt weer eens geconfronteerd met het feit dat je echt ziek bent. Maar tegelijk denk je : “Cool!”. Hopelijk worden er op deze manier nog veel mensen wakker geschud, en worden ze donor.

En voor de mensen die het zich afvragen. Ik ben zelf inmiddels ook donor. Dus ja zelfs die gekke Moslims zijn bereid om donor te zijn/worden 😉

Anywayz, de cover van de Linda en het donorformulier zien er zo uit. Dus je hebt nu geen excuus meer om hem niet uit de winkelschappen te vissen:

Ik wil via deze weg ook iedereen bedanken die de reportage in de Linda mogelijk heeft gemaakt :

Hulde!


Over S Dot One

I'm like Che Guavara with bling on... I'm complex.

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

