//
je leest nu...
NierDonorExperiment, Persoonlijk

Nieuwe start!(?)


(c) Jeroen van DaelenHet is altijd wel een beetje cliche en tricky om het over een nieuwe start te hebben in je leven. Maar nu na een half jaar van mijn transplantatie voelt het toch echt zo. Dus ik dacht laat ik er maar een nieuwe wordpress theme tegenaan gooien, en de wereld weer lastigvallen met al mijn hersenspinsels.

Het is denk ik wel makkelijk te begrijpen dat dit jaar nogal heftig is begonnen. En nu na een half jaar gaat alles nog helemaal naar wens. De nieuwe nier doet goed zijn best, en heeft het blijkbaar naar zijn/haar zin. Ik zal binnenkort nog wat schrijven bloggen over hoe ik de afgelopen 6 maanden heb ervaren.

Verder ga ik ook me overal tegenaan bemoeien, omdat ik overal en nergens wat van vind. Politiek, technologie, het weer, het internet, wereldvrede en wat dan ook. Dus hopelijk is het interessant genoeg voor de hele internet gemeenschap.

Over S Dot One

I'm like Che Guavara with bling on... I'm complex.

Reacties

Een gedachte over “Nieuwe start!(?)

  1. Ik wacht met smart

    Geplaatst door Ves | 18 juli 2011, 16:27

Geef een reactie

